استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ظرفیت‌های کم نظیر معدنی در استان گفت: توسعه بخش معادن از مهمترین کارها و اولویت دولت سیزدهم در این استان است.

محمدصادق معتمدیان در اولین جلسه شورای معادن استان در سال جدید با اشاره به لزوم حضور تمام مدیران عضو در شواری معادن اظهار کرد: توسعه بخش معادن از برنامه‌های اصلی استان است لذا در چنین جلساتی باید مدیران عضو شخصاً حضور یابند.

وی افزود: با وجود تمامی ضعف‌های سال‌های پیش در این زمینه، امسال توسعه معادن باید چشمگیر باشد به همین خاطر به صورت قوی پای کاری هستیم.

معتمدیان با تاکید بر اهمیت برگزاری جلسات شورای معادن گفت: جلسات باید به صورت منظم برگزار شود و در اجرای قوانین نیز هیچ معطلی قابل قبول نیست.

استاندار آذربایجان غربی خطاب به مدیران حوزه صنعت و معدن تاکید کرد: مشکلات شهرستان‌ها را به صورت کامل بررسی و جلسات را شهرستانی اجرا کنید تا معضلات این بخش به صورت موردی برطرف شود.

وی با دعوت از تشکل‌های بخش خصوصی افزود: حضور صاحب نظران اتاق بازرگانی، اتاق تعاون و خانه صنعت از مهمترین نیازهای شورای معادن است که ضمن دعوت از آنها، بازدید از معادن را هم باید بیشتر کرد.

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست