بااحترام به استحضار اعضای محترم انجمن سنگ ایران و کلیه فعالان صنعت سنگ تزیینی کشور می رساند؛ نظر به درخواست برخی از اعضا و فعالین از این انجمن مبنی بر ارایه گزارش عملکرد ۵ ماهه انجمن پس از استقرار هییت مدیره جدید و پذیرش مسئولیت از تاریخ ۱۷ مهرماه سال جاری، با توجه به اینکه یکی از ملزومات ارتقا سطح کیفی و کمی فعالیت‌های انجمن در راستای ایفای نقش راهبری و اجرای ماموریت و رسالت، ضرورت تشکیل هییت امنا به منظور بکارگیری و بهره‌مندی از نظرات و پیشنهادات کارشناسی خبرگان و صاحب نظران مطرح گردید، بنابراین پس از بررسی‌های کارشناسی نهایی صورت گرفته در جلسات مستمر هییت مدیره مقرر گردید هییت امنا انجمن سنگ ایران با حضور تعدادی از خبرگان و پیشکسوتان و … تشکیل گردد.

براین اساس اقدامات لازم جهت برگزاری مراسم رونمایی از هییت امنا در اوایل اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با حضور بیش از ۳۵۰ نفر از خبرگان و پیشکسوتان صنعت از سراسر کشور و مدعوین داخلی در سطح سازمان‌های دولتی مرتبط و مدعوین خارجی در سطح سفارتخانه‌های کشورهای هدف در تهران صورت پذیرفته است که حضور اعضای هییت مدیره در نمایشگاه‌های داخلی در سایر استان ها و پیگیری تشکیل انجمن‌های استانی و دیدار با خبرگان و پیشکسوتان و فعالین استانی نیز با رویکرد دعوت از فعالین صنعت در جهت ایجاد اتحاد و وفاق صنفی موید این مطلب است.

لازم به ذکر است که گزارش اجرای مراسم و … حتما در زمان خود اطلاع‌رسانی خواهد شد. براین اساس تدوین گزارش کاملی از اهم اقدامات و عملکرد چندماهه اخیر و هم چنین برنامه اجرایی انجمن سنگ ایران در سال ۱۴۰۲ نیز در دستور کار دبیرخانه قرار دارد که همزمان با مراسم رونمایی از هییت امنا، فایل گزارش عملکرد در اختیار اعضا و در فضای مجازی قرار خواهد گرفت.

ضمنا هییت مدیره انجمن سنگ ایران تاکنون سعی نموده است به منظور اطلاع‌رسانی شفاف از اقدامات جاری انجمن، گزارش جلسات با ارگان‌های مربوطه درخصوص رفع مشکلات و چالش‌های پیش روی صنعت را از طریق راه‌های ارتباطی انجمن اعم از وب سایت، تلگرام و واتس آپ در اختیار اعضا و کلیه فعالین قرار دهد.

لازم به توضیح است مصوبات جلسات نیز به منظور اجرا در دستور کار دبیرخانه قرار دارد که به صورت جدی پیگیری می‌شود. در پایان یادآوری می‌گردد این انتظار وجود دارد که برای داشتن انجمن قدرتمند و مطالبه‌گر می‌باست یکایک عزیزان فعال در صنعت سنگ کشور با انجمن سنگ ایران که در حال حاضر تنها تشکل بخش خصوصی محسوب می‌شود که دربرگیرنده کل زنجیره ارزش صنعت سنگ کشور است همراهی و همدلی نمایند چرا که به باور هییت مدیره انجمن سنگ ایران در سایه این اتحاد و وحدت و وفاق صنفی می‌توان به این مهم دست یافت.

امید است تشکیل هییت امنا بستری مناسب جهت بهره مندی از نظرات و پیشنهادات خبرگان را فراهم نماید تا این انجمن بتواند در راستای رفع مشکلات عدیده‌ی صنعت گام‌های موثر و ارزشمندی را بردارد.

با تشکر دبیرخانه انجمن سنگ ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست