در راستای تاسیس انجمن سنگ استان فارس هیئت مدیره انجمن سنگ ایران ضمن حضور در شهر شیراز به منظور بازدید از اولین نمایشگاه سنگ این شهر با حضور در اتاق بازرگانی استان با دبیرکل و مدیر امور تشکل‌های اتاق دیدار و گفتگو داشتند.

در این جلسه دبیرکل اتاق شیراز ضمن مطلوب خواندن این اقدام انجمن سنگ ایران در جهت تاسیس انجمن‌های استانی بیان کرد: این جلسه به منظور ایجاد انسجام بیشتر در صنایع سنگ استان فارس و استفاده از بهره‌مندی و پتانسیل‌های اتاق بازرگانی است که در حال حاضر فعالان این صنعت از آن محروم هستند.

عیوضی‌پور گفت: انجمن، اتحادیه، کانون، مجمع و سندیکا همگی یک تشکل هستند. در حال حاضر در اتاق بازرگانی ۴۰۰ تشکل ملی اتحادیه، کانون، سندیکا، جامعه و … وجود دارد که طی چند سال انجمن‌های ملی در اتاق بازرگانی ایران تشکیل شده‌اند.

ایشان تاکید کرد: در ماده ۵ قانون بهبود محیط کسب‌وکار اتاق‌ها مکلف به ساماندهی، ایجاد و ثبت تشکل‌های اقتصادی فعال هستند چرا که اتاق‌های بازرگانی پارلمان بخش خصوصی هستند. باید به این باور رسید که جای تشکل‌ها در اتاق بازرگانی است.

وی افزود: اتاق بازرگانی استان فارس متعهد خواهد شد که هر آنچه در جلسه میز سنگ مصوب شود را انجام دهد به شرط آنکه اعضای تشکل‌ها تمایل به ایجاد همصدایی داشته باشند. تمامی امکانات اتاق بازرگانی برای تشکل‌ها در حال حاضر آماده است و به صورت رایگان ساختمان با تمامی امکانات ارائه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست