دکتر بهرام شکوری رئیس انجمن سنگ ایران ضمن حضور در نشست بررسی برنامه های اجرایی نمایشگاه سنگ در اتاق بازرگانی اصفهان با تعدادی از فعالان، خبرگان و پیشکسوتان و اعضای تشکل های صنفی صنعت سنگ تزئینی کشور دیدار و در نشست تخصصی که پیرامون موضوعات حوزه سنگ برگزار شد حضور یافت.

رئیس انجمن سنگ ایران در این نشست ضمن دعوت و تاکید بر حضور تمام فعالان کل زنجیره ارزش صنعت سنگ کشور در انجمن سنگ ایران بیان داشت که جهت ارتقای سطح کمی و کیفی این صنعت و همچنین دستیابی به بازارهای جهانی در حوزه سنگ و افزایش صادرات وجود یک تشکل فراگیر، ملی و قدرتمند با حضور کلیه دست اندرکاران این صنعت الزامی است.

شکوری عنصر دستیابی به این هدف را وحدت رویه و همدلی کلیه اعضا بیان نمود و تاکید داشت که با این دیدگاه می توان به اهداف از پیش تعیین شده دست یافت و صنعت سنگ را شکوفا ساخت.

ایشان در پایان با حضور در برخی از کلاس های آموزشی دوره بازرگانی صادرات سنگ در اتاق اصفهان، ضمن تشکر از این اقدام موثر، برگزاری دوره های آموزشی در کل زنجیره ارزش صنعت سنگ را گامی بسیار موثر در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی دانست و آموزش را یکی از راه های موثر در ورود به بازارهای جهانی عنوان نمود که این روند در دستور کار هیئت مدیره جدید انجمن قرار گرفته و درآینده شاهد برگزاری دوره های آموزشی متنوع حوزه های مختلف صنعت سنگ خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست