هفدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی ” سنگ، معادن، ماشین آلات و صنایع وابسته”  روز سه‌شنبه با حضور فعالان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی اصفهان آغاز به‌ کار کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان در مراسم آغاز به کار این نمایشگاه گفت: ۱۵۰ صنعت‌گر در فضای هفت هزار و ۵۰۰ متر فضای سرپوشیده و سه هزار متر فضای باز نمایشگاهی حضور دارند و بازدید کنندگان می توانند با اندازه، کیفیت و زیبائی کوپ‌های سنگ از نزدیک آشنا شوند و عظمت سنگ را قبل از کارهایی که برای زیباسازی روی آن انجام می شود، ببینند.

حمیدرضا طحانیان افزود: نمایشگاه سنگ اصفهان فقط جایگاهی ایده‌آل برای به نمایش گذاشتن صدها نوع سنگ استخراج شده از معادن مختلف نیست، بلکه این نمایشگاه فرصت دیدن انواع سنگ‌های طبیعی و فراوری شده را که تزئین کننده سازه‌های ساختمانی هستند، فراهم می‌کند.

وی اصفهان را در فعال ترین استان کشور در حوزه صنعت سنگ کشور دانست و گفت: نمایشگاه صنعت سنگ جایگاه منحصر به فرد برای به نمایش گذاشتن محصولات سنگی تمام شده و نیمه تمام و آخرین طرح ها و فناوری صنعتی را فراهم کرده است.

طحانیان اضافه کرد: استان اصفهان رتبه نخست تولید و فرآوری سنگ کشور را به خود اختصاص داده و فعالیت بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ معدن سنگ و کارخانه فرآوری، این استان را به بزرگترین تولیدکننده سنگ‌های تزئینی کشور تبدیل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه به نمایش گذاشتن محصولات، تجهیزات و فناوری‌های جدید و فراهم کردن فرصتی برای تجارت و کمک به توسعه روابط در دنیای صنعت سنگ و تلاش برای ارتقای وضعیت صنعت سنگ و افزایش حجم تجارت سنگ در سطح ملی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان گفت: این نمایشگاه با توجه به وجود منابع فراوان این صنعت در استان اصفهان و استان های همجوار بعنوان معتبرترین نمایشگاه سنگ ایران مطرح است و برگزاری موفقیت آمیز هرساله نمایشگاه نیز امکان بهره برداری، فراگیری آخرین فناوری های این صنعت را از بازار برای شرکت های محلی فراهم کرده است.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی ” سنگ، معادن، ماشین آلات و صنایع وابسته تا ۲۷ آبان‌ امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان دایر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست