نمایشگاه سنگ ورونا Marmomac یکی از مهمترین نمایشگاه تجاری در حوزه سنگ باشد که بازدید از آن برای علاقه‌مندان پیشنهاد می شود. این نمایشگاه تجاری بین‌المللی نخستین بار در سال 1961 برپا شد و ابتدا تنها بازار ایتالیا را پوشش می‌داد. اما اکنون پس از شصت سال فعالیت به محل گردهمایی عرضه‌کنندگان و متقاضیان از سرتاسر جهان تبدیل شده و بدین ترتیب در تعیین روند کلی صنعت سنگ نقش پررنگی یافته است.

گستره محصولات ارائه شده در نمایشگاه سنگ ورونا Marmomac عبارت است از: محصولات خام، نیمه تمام و نهایی، طراحی سنگ، محصولات شیمیایی، ساینده‌ها، ماشین آلات معدنی و فراوری و دیگر ابزارها و تجهیزات مرتبطی که می‌توانید در محل نمایشگاه نحوه کارکرد آن‌ها را مشاهده کنید.

این نمایشگاه هر سال در واپسین روزهای ماه سپتامبر و روزهای نخست اکتبر ( اوایل مهر) برگزار می‌گردد. هر دوره نمایشگاه سنگ ورونا Marmomac به مدت چهار روز و به‌صورت هم‌زمان و هم‌مکان با نمایشگاه دکوراسیون و لوازم منزل ABITARE IL TEMPO برگزار می شود.

                     

                     

نمایشگاه بین المللی سنگ ورونا یک رویداد جهانی معتبر براي صنعت سنگ هاي طبیعی است. ارایه زنجیره ارزش افزوده صتعت سنگ در شـاخه سـنگ هاي خام، نیمه فرآوري شده و مصنوعات سنگی، ماشین آلات فرآوري در معادن، سنگبري ها و کارگاه هاي تولید مصنوعات سنگی و امکانات نرم افزاري و سخت افزاري سنگ در معماري و طراحی است.

این نمایشگاه یک رویداد 4 روزه در حوزه کسب و کار ، ارتباطات، محصولات آموزشی در جهت ارتقا و توسعه زنجیره ارزش سـنگ طبیعی همراه با ارایه محصـولات نیمه فرآوري شده با تکنولوژي هاي جدید، ملزومات فرآوري و آزمایش هایی در زمینه طراحی و معماري محسوب می شود.

می توانید جهت اطلاع از آخرین اخبار نمایشگاه بین المللی سنگ ورونا به تارنمای نمایشگاه به نشانی www.marmomac.com مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست