برزیل یکی از قدرتمندترین کشورها در صنعت سنگ می باشد که خصوصا از لحاظ انواع گرانیت و همچنین تولید محصولاتی متفاوت و جدید، شهره ای جهانی را به خود اختصاص داده است. کشور برزیل هر ساله در ماه فوریه (بهمن ماه) نظر بازار سنگ را با برگزاری نمایشگاهی 4 روزه در ویتوریا(Vitoria) به خود جلب می کند. در این نمایشگاه، بازدیدکنندگان با انواع سنگ های جدید و متفاوت و همچنین سنگ های کلاسیک برزیل از قبیل گرانیت، ماربل، کوارتز و اسلت(slat) آشنا می شوند. بسیاری از تولیدکنندگان و شرکت های خارجی نیز از موقعیت منحصر به فرد این نمایشگاه بهره جسته و به معرفی محصولات و تولیدات جدیدشان که تاکنون در بازار ارایه نشده بود، می پردازند. آشنایی و بازدید از ماشین آلات و تکنولوژی های جدید، از دیگر مزایای نمایشگاه سنگ ویتوریا بود. در طول سال‌ها، این رویداد به بزرگترین نمایشگاه سنگ‌های طبیعی در قاره آمریکا و یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌ها در تقویم جهانی این بخش تبدیل شده است.

                         

این نمایشگاه که از سال 2003 در ویتوریا به طور سالانه برگزار می گردد فرصت استثنایی جهت گرد هم آمدن علاقه مندان ملی و بین المللی در یک زمان و بازدید از بیش از 400 غرفه نمایشگاهی را فراهم کرده است. هدف از برگزاری این نمایشگاه، بهبود و تثبیت موقعیت سنگ برزیل در صنعت سنگ دنیا و معرفی این کشور به عنوان مکانی مناسب جهت سرمایه گذاری می باشد.

می توانید جهت اطلاع از آخرین اخبار نمایشگاه بین المللی سنگ ویتوریا به تارنمای نمایشگاه به نشانی http://www.vitoriastonefair.com مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست