نمایشگاه سنگ کارارا پس از نمایشگاه ورونا از مهمترین نمایشگاه های سنگ در ایتالیا و جهان محسوب می شود که هر دوسالانه در اواسط خردادماه در محل نمایشگاه دی مارینا شهر کارارا برپا می شود. شهر کارارا شهر بندری است که کوه های آلپ آپوان در پشت آن قرارداد و از آن سنگ های مرمر معروف کارارا استخراج می شود و در حقیقت مرکز مرمر ایتالیا محسوب می شود. این نمایشگاه زمانی یکی از دو نمایشگاه بزرگ سالانه سنگ ایتالیا بود، اما در سال های گذشته با شروع نمایشگاه ورونا و رونق آن ، روند برگزاری نمایشگاه کارارا به دو سال یکبار تغییر پیدا کرد.

تغییر نام نمایشگاه Carrara به Carrara2 در سال های اخیر با هدف مدرنیته کردن و ایجاد فرصت های بیشتر در زمینه صنعت سنگ صورت گرفته است. بر این اساس بخشی با نام  Marmotec نیز در این نمایشگاه به منظور حضور هرچه بیشتر شرکت های سازنده ماشین آلات بویژه شرکت های ایتالیایی فعال در زمینه تولید تجهیزات فراوری سنگ بویژه سنگ مرمر ایجاد شده است. انتخاب و استفاده از مصالح سنگی توسط معماران و طراحان تا حد زیادی به لطف آخرین فناوری ها و تکنولوژی های موجود در ماشین آلات امکان پذیر است که به شخص این اجازه را می دهد جسورانه ترین ایده ها را به واقعیت تبدیل کند. آنچه “مرکز شهر کارارا ” نامیده می شود در حقیقت یک رویداد فرهنگی مرتبط است که هنر سنگی و اشیاء طراحی را به شهر تاریخی پیوند می زند.

نمایشگاه کارارا فرصت مناسبی را جهت گرد هم آمدن علاقه مندان ملی و بین المللی در یک زمان و بازدید را فراهم کرده است. هدف از برگزاری این نمایشگاه تثبیت موقعیت سنگ ایتالیا در صنعت سنگ دنیا بویژه در زمینه ماشین آلات صنعت سنگ می باشد.

                           

                           

می توانید جهت اطلاع از آخرین اخبار نمایشگاه سنگ کارارا به تارنمای نمایشگاه به نشانی http://www.carraramarmotec.com مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست