فعالیت تشکلی به عنوان یکی از ارکان ضروری توسعه در ساحت اقتصادی، موجب بسط چند صدایی و حصول منظور سیاست‌گذار در بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع تولید است.

در این میان تشکل‌های تخصصی، اتاق‌های استان‌ها، اتاق‌های مشترک و در نهایت اتاق ایران، بستری برای مشارکت فعالان کسب و کار در تصمیم‌سازی های تأثیرگذار بر اقتصاد کشور خواهد بود.
بی شک حضور در هر یک از این ساختارها، نیازمند صرف زمان، مداقه، توجه و جدیت است و کارنامه‌ی درخور دفاع، نتیجه‌ی صرف تمام لوازم آن در طول دوره‌ی تصدی گری خواهد بود.

بر این اساس و با توجه به بررسی جمیع شرایط و لزوم حضور فعال و موثر در تشکل‌های حوزه‌ی معدن کشور به ویژه انجمن‌های سنگ تزئینی و مس ایران و اتحادیه‌ی تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی ایران و به تبع، استمرار حضور در اتاق ایران به واسطه‌ی فعالیت تشکلی و دنبال نمودن مسیر پیشین در ایجاد و توسعه‌ی زیرساخت معدنی کشور در این نهاد و همچنین کفایت حضور نامزدان متخصص در حوزه‌ی معدن در فهرست انتخاباتی ائتلاف برای فردا و همچنین ائتلاف فراکسیون‌ تشکل‌ها، انصراف خود از نامزدی انتخابات هیئت نمایندگان اتاق تهران را اعلام می‌دارم.

بدیهی‌است، تجارب و ظرفیت‌های موجود در همکاری با منتخبان این اتاق در تحقق بهبود در فضای کسب و کار کشور و افزایش تولید، ارزش‌آفرینی و تقویت معیشت عموم جامعه به‌کار گرفته خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست