با حضور فرماندار شهرستان بویراحمد و برخی از مسئولان محلی پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان در یاسوج آغاز به کار کرد.

سیروس باقری، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: این نمایشگاه تا ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مصلای امام خمینی(ره) یاسوج برگزار می شود.

وی افزود: در این نمایشگاه تاسیسات و تجهیزات ایمنی ساختمان، سنگ‌های تزئینی، کاشی و سرامیک درب و پنجره، آسانسور و صنایع وابسته به شهروندان عرضه خواهد شد.

باقری اظهارکرد: محصولات عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیفت مناسب نسبت به بازار ارائه می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با شرکت ۱۴ غرفه از تولیدکنندگان و فروشندگان بومی و سه تولیدکننده غیربومی برگزار شد.

باقری تصریح کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه ایجاد رقابت سالم بین فروشندگان و صنعت گران، آشنایی شهروندان با تکنولوژی های روز دنیا ، تشویق و ترغیب تولیدکنندگان، تنظیم بازار و ارتقای تکنولوژی ایجاد شده است.

وی بیان کرد: این نمایشگاه در مصلی امام خمینی یاسوج همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای علاقمندان خواهد بود.

همچنین شهرام مهدوی مطلق، فرماندار شهرستان بویراحمد ت نیز گفت: مقام معظم رهبری نیز در این سال‌ها توجه ویژه‌ای به حوزه کار و اشتغال دشته است؛ خصوصاً سال جاری را که سال تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین نامگذاری کرده است.

وی ضمن اظهار خرسندی از برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در یاسوج، برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را مصداق جهاد دانست و افزود: از غرفه‌داران که در عرصه تولید فعال هستند و مدیران این حوزه از قبیل شرکت‌ نمایشگاه‌ها، ادارات کل صمت و استاندارد تشکر می کنم و فعالیت آنها را مصداق جهاد است.

مهدوی مطلق بیان کرد: چنانچه باور داشته باشیم که هم‌اکنون در جنگ اقتصادی هستیم و دشمن ما بیکاری است، جبهه، سنگر و عرصه جهاد ما نیز حوزه تولید و اشتغال است.

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست