دکتر بهرام شکوری، رئیس انجمن سنگ ایران و نایبرئیس اتاق بازرگانی ایران و ژاپن، در آیین افتتاحیهی کنفرانس ملی بازاریابی در عصر هوش مصنوعی که در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد، حضور یافت و به ایراد سخنرانی پرداخت.
🔹دکتر شکوری در سخنان خود با اشاره به تحول عمیق هوش مصنوعی در ساختار اقتصاد جهانی، تأکید کرد که زمان آن فرا رسیده است تا فعالان صنعتی و تجاری کشور، هوش مصنوعی را از مرحلهی شناخت و هیجان، به مرحلهی کاربردیسازی و پیادهسازی عملی در فرآیندهای کسبوکار وارد کنند.
🔹وی با بیان اینکه آیندهی رقابتپذیری بنگاههای اقتصادی در گرو استفادهی هوشمندانه از داده و فناوریهای مبتنی بر هوش مصنوعی است، افزود:
«اگر صنعت و بازرگانی کشور ما بخواهد در زنجیرهی ارزش جهانی باقی بماند، باید از تصمیمگیریهای سنتی عبور کرده و به تصمیمسازی دادهمحور مجهز شود.»