حکایت برند پاویون ملی سنگ ایران از زبان دکتر داوری نیکو، رایزن بازرگانی ایران در ترکیه

  • توجه به برند ملّی و متحدالشکل بودن طراحی غرفه‌های پاویون ایران و استفاده از پرچم کشورمان و بکارگیری دو رنگ اصلی پرچم در دو مثلث معکوس (نماد کوه و کوپ) در فضایی سپید (رنگ میانی پرچم، نماد صلح و آشتی).🇮🇷
    گویی همان کوه و کوپ سنگ در ماه آوریل سر از برف بیرون آورده! 🗻
    این لوگو برای سومین سال پیاپی تکرار می‌شود.
    جذابیت لوگو، ریشه در حکایت برند دارد.
    هنگام تشریح و رمزگشایی از لوگوی پاویون ملّی ایران برای مخاطبین، تعجب و تحسین ایشان را شاهد بودم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *